top of page

Usluge

04. Temelji HR sustava

Tri su temeljna dokumenta koje organizaciji mogu osigurati prodorno, efikasno i kvalitetno upravljanje ljudskim resursima:

  • HR strategija /Strategija upravljanja ljudskim resursima/

  • Sistematizacija radnih mjesta /Katalog radnih mjesta/

  • Model kompetencija /Competency Framework/

Želite li stihiju ili želite upravljati?

HR strategija

Zar stvarno imate viška novaca, viška vremena i viška energije za razbacivanje? Sumnjam. Ako imate, onda razumijem da vam ne treba HR strategija.

No, ako se ne želite razbacivati resursima, onda vam je neophodna HR strategija. Nije stvar u tome da će vam konzultant ili vaš HR menadžer reći što SVE „treba napraviti“. Ključni cilj HR strategije da znate i razumijete što su vam PRIORITETI i koji su sve putevi kojima ih možete ostvariti. Drugim riječima, da s vašim ukupnim resursima (financijskim, ljudskim, vremenskim) postignete više i osigurate svojoj organizaciji i ljudima maksimum benefita.

Kontaktirajte me i dogovorite konzultacije!

 

Sistematizacija radnih mjesta /Katalog radnih mjesta/

Osim što je zakonska obveza, sistematizacije radnih mjesta i katalog radnih mjesta, s detaljnim opisima posla i zadataka – osnova je upravljanja radom ljudi koje ste angažirali u svojoj organizaciji. Ako čovjek ne zna jasno što je njegov/njen posao, sigurno ga neće obavljati onako kako biste željeli. Možda će ga obavljati korektno, osrednje, no čini mi se da se danas očekuje puno više od tvrtki koje su na izrazito kompetitivnom tržištu. Očekuje se da zaposlenici dobro obavljaju posao, ili štoviše, da budu izvrsni u tome što rade. Pomognite im u tome i izradite jasne, ažurirane, sjajne kataloge radnih mjesta. Najlakše je raditi izvrsno.

Kontaktirajte me i dogovorite konzultacije. Saznajte kako izgleda izrada kataloga radnih mjesta koji će biti pomoć i podrška svima u organizaciji.

 

Model kompetencija /Competency Framework/

Opisi zadataka su samo dio temelja upravljanja radom svih u organizaciji? Zašto? Kako to da opis radnog mjesta nije dovoljan? Pa zapitajte se sami, koliko se tržište, kupci i očekivanja o kvaliteti rada, usluga i proizvoda promijenilo zadnjih desetljeća? Jednako tako su se promijenila očekivanja zaposlenika i rukovoditelja. Svi žele višu razinu svega, a prije svega (u ovom kontekstu): više JASNOĆE, više kvalitetnog KOMUNICIRANJA, više međusobnog UVAŽAVANJA, više UVIDA u to tko je uopće tvrtka u kojoj radim, koja su nepisana pravila, kakva ponašanja očekuje rukovoditelj, KAKO mi radimo posao ovdje u ovoj organizaciji, jesmo li formalni, neformalni, hrabri ili poslušni, kreativni ili disciplinirani…?

Model kompetencija, odnosno, upravljanje kompetencijama kroz cijelu organizaciju je ALAT i zapravo TEMELJ svih procesa upravljanja ljudskim resursima: od zapošljavanja (tko je idealna osoba koju želimo u organizaciji), intervjuiranja kandidata, praćenja radnog učinka, razvoja kompetencija koje su stvarno korisne za tim, zaposlenike, organizaciju i posao, i na kraju, za komuniciranje vrijednosti organizacije. Model kompetencija je ujedno najsnažniji komunikacijski alat kojega lako možete stvoriti.

 

Nazovite me i dogovorite konzultacije!

bottom of page